Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 28, 2003

Die Eva! Ze kan al zelf haar sokken aandoen. Alleen doet ze ze om haar handen...de grapjas! Rond half zeven kwam buurvrouw M haar brengen en mij erop wijzen dat ik achterloop met de betalingen...Eefje heeft heerlijk gedoucht terwijl ik't eten bereidde en heeft mama heur haar laten wassen. Fer speelde intussen lekker Freddi Fish. Had Eva een maand niet gezien en moet haar weer een beetje opnieuw leren verstaan: ze heeft er een paar woordjes bijgeleerd en niet elk woord is even goed verstaanbaar. Gelukkig is daar nog altijd Fer: hij verstond haar altijd al beter dan ik en bovendien heeft hij haar een verhaaltje voorgelezen voor het slapengaan. Van die aktie worden morgen de foto's ontwikkeld. Heel eventjes stond ik nummer één in BNN's Blog Top 40. Thanks guys!
Weer een mijlpaal in m'n levensgeschiedenis...;-) Miriam vroeg nog wie er allemaal op m'n feestje waren en haar gezicht betrok een beetje toen ik Thura noemde. Vraag me af waarom...Voel de behoefte om Zanne te bellen (de ex tussen de moeder van Ferdinand en die van Eva in) maar weet niet zo goed wat te zeggen. Stel 't dus maar even uit tot ik me weer wat gezelliger voel. Zal de avond vervolgen met het afkijken van de film "Million dollar Hotel" met ondermeer Milla Jovovich (Wat is ze mooi!) en wensch U een goedenacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!