Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, maart 27, 2005

Pasen



Pasen: feest van vrede, verzoening en vruchtbaarheid. Mabel en Johan Friso brachten vandaag Luana op de wereld,
het kabinet heeft een crisis bezworen en ik was met m'n zoon bij zijn moeder op visite in de instelling waar zij de meeste van haar dagen verblijft. Zij had een klein paaspresentje voor ons voorbereid en gaf onze zoon één van haar eerste zelfgeproduceerde aquarellen. Een heel leuk gebaar.

De rest van de middag was voor oma waar Ferd en ik werden getrakteerd op een heerlijke paaslunch. Daardoor bestond mijn avondeten uit twee sneetjes brood. Zo niet voor de Ferman. Hij kreeg bij oma zijn lievelingskostje: Rijst met vlees, sperciebonen en mayonaise...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!