Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 02, 2005

Sneeuw


Gisteren hield Ferdinand een spreekbeurt op school. Het ging over aardbevingen. Op zijn rapport komt onder het betreffende kopje de aantekening "goed".

Met mij gaat het helaas iets minder goed. Inmiddels is wel de koorts gedaald van een respectabele 39.4 naar een nette 38.2 maar ben ik nog immer buitengewoon apatisch en lig ik grote delen van de dag op bed naar het plafond te staren. Ach, zolang niemand er last van heeft...


Waar mensen tegenwoordig wel last van hebben is de voor Nederlandse begrippen extreme sneeuwval. Het schijnt zelfs dat een aantal scholen in den lande dicht was in verband met dit feit! Nog een ander feit dat vandaag aan het licht kwam: blijkbaar valt sneeuwballengooien onder openlijke geweldpleging en kun je daarvoor gearresteerd worden. Dat is althans wat er in Bodegraven gebeurde. Als reaktie op de jongelui die zijn huis met sneeuwballen bekogelden stak de bewoner op één van de jongens in met een scherp voorwerp. De man is overigens ook gearresteerd al zal dat volgens Geert Wilders volkomen onterecht zijn. Hij handelde immers uit zelfverdediging?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!