Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 28, 2005

Frits



Googlewhack:

"buurvrouw ingrid" naakt




Als in een heuse politiestaat is het mensen die een anti-regeringsgeluid laten horen niet toegestaan hun mening te ventileren. De Referendumstemwijzer van het anti EU-collectief Eurodusnie
is niet meer...Leve de heils...eh...rechtstaat!


Nu zijn de jongens en meisjes van Eurodusnie niet voor één gat te vangen en zal het vermoedelijk nog wel een paar dagen duren voordat ook hun alternatieve site http://www.referendumstemwijze.nl/
in de ban wordt gedaan want zelfs in een politiestaat draaien de ambtelijke molenwieken vaak traag. En als je dan nagaat dat de 16e eeuwse Nederlandse ziener Nicolaidamus had voorspeld dat wij zouden gaan zwichten onder het Brussels juk, georchestreerd door Duitsland en Frankrijk...




Voorts blijkt in de zaak Frits Huffnagel dat de controle op de bonnetjes van Fritts Huffnagel moest worden uitgevoerd door een VVD controle-orgaan dat onder voorzitterschap stond van...Frits Huffnagel. Ben benieuwd hoe hij zich hieruit redt. Volgens hem was er namelijk sprake van een communicatie-stoornis tussen hem en de betreffende stichting. Hij heeft dus verkeerd gecommnuiceerd met...zichzelf. Knap.


Wat ook knap was, vind ik, is dat wij vanavond hebben getraind zonder onze guru. Hij en zijn assistent waren vanavond om onbekende redenen afwezig tijdens de les Pencak Silat. Het was dus aan Deborah, Jan, Peter en ondergetekende om er nog iets van te maken. Te oordelen naar de staat van mijn fysiek gestel is dat aardig gelukt. Bij de oefeningen hielp het ook dat vanmorgen mijn rug goed is gekraakt door buurvrouw Angélique. Onderweg naar de les kwam ik nog even in de verleiding om een potje mee te sjoelen met buurvrouw Suzan die ter gelegenheid van de mooie avond de sjoelbak buiten had gezet. Tot groot vermaak van de buurtkinderen die van hun ouders blijkbaar zo laat mogen opblijven als zij willen. terwijl Ferdinand bezig was met tanden poetsen toen ik de deur uitging. Nu ligt hij heerlijk te maffen. In mijn bed. De gannef. Aan mij nu de taak de andere kant van het bed in zoverre te ontdoen van diverse administratieve rompslomp dat ik er zelf nog bij kan. Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!