Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 21, 2005

Opluchting


Een prettige therapie-sessie ondergaan;

De baas verteld dat ik vanaf heden actief op zoek ben naar een baan waar een normaal salaris aan vastzit;

De buuv verteld dat ik vanaf heden actief op zoek ben naar een baan waar een normaal salaris aan vastzit;

Leuke trucjes geleerd tijdens de Pencak Silat-les;

Beetje zitten netwerken;

Bij thuiskomst Ferdinand in diepe rust aangetroffen terwijl "Blue Monday" van New Order uit de luidsprekers van de MP3-jukebox weerklonk.


Een nuttige dag dus. Hoe was Uw dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!