Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 12, 2005

Picknick



Nadat eerder op de avond gisteren buurvrouw Wynona mijn stulpje betrad was het op het einde van de
avond de beurt aan buurvrouw Angélique om mij met een klein probleempje te helpen. U ziet't:
iedereen helpt elkaar en de wereld ziet er meteen een stuk beter uit...



Zo blijft een mens heerlijk dromen...

George Junior gearresteerd op Nederlandse bodem wegens het schenden van de Conventies van Genève;
Een NUON-topman die spontaan en vrijwillig zijn belachelijk hoge salaris terugstort in de kas van het bedrijf om het bedrijf zo uit de problemen te helpen; Banken die afzien van hun onderlinge afspraak om de prijs van betalingsverkeer voor particulieren te verhogen; De Amerikaanse overheid die haar excuses aanbied voor het schenden van de Europese pricacyregelgeving; Banken die mensen niet dwingen hun huis te verkopen maar wel de hypotheeklasten verlagen; regeringspartijen die hun in verkiezingstijd gedane beloftes nakomen...

Ach, het zal wel bij dromen blijven...


In ieder geval hebben m'n collega's Marieke, Lieke en ik vandaag een heuse picknick gehouden met de kinderen. Ook leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!