Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, mei 28, 2005

Jacuzzi

Jacuzzi




Googlewhack:


giroblauw urbanus




Als voorproefje kunt U hier alvast Uw stem uitbrengen vooruitlopend op het officiële referendum.




Wat is trouwens Uw score bij de Stemwijzer van 10 juni 2004? Deze geeft een aardige indruk van op welke Nederlandse partij U zou stemmen als het gaat om Europese aangelegenheden. Aanradertje.






Voorlopig hoeft Ferdinand met zijn negen jaren nog niet te stemmen. De mazzelaar.
Gisteren met hem naar de opnames van Dit Was Het Nieuws geweest. Te gast was ondermeer Dennis van der Geest die zomaar het baantje van Harm Edens over zou kunnen nemen. Zichtbaar tot diens ongenoegen.
Het werd een aardige ervaring voor de Ferman benevens een lange zit in de extreme hitte van een TV-studio. Het ijsje bij thuiskomst smaakte dan ook errug goed.



Toen ik vanmorgen voor het eerst de ogen opende zag ik een briefje van m'n zoon waarin hij verklaarde buiten aan het spelen te zijn. Nadat wij zijn zusje hadden opgehaald was dat ook vrijwel het enige dat wij hebben gedaan. Bij het vullen van het speelbad schoot mij de gedachte door het hoofd:"Als alle tuinslangaansluiting-montagesetjes het predikaat "universeel" hebben gekregen waarom zijn er dan zoveel verschillende en waarom passen geen van de vier geprobeerde tussen de kraan in mijn keuken en onze tuinslang?"



Het werd een heerlijke middag waarbij eindelijk ook de jacuzzi in de tuin is aangesloten.
Buurvrouw Pieternella was zo aardig om aan te tonen dat je er zelfs met z'n tweetjes tegelijk in kan.
Ook Ferdinand was niet weg te slaan uit ons eigen bubbelbad. Al is dat wellicht een iets te ruime benaming
voor een zit/ligbad met op de bodem een Kruidvat-bubbelmat. Het werkt in ieder geval wel kan ik U vertellen!
Verschillende van mijn buren kunnen dat beamen.



En nu is het wachten op de loodgieter die ervoor moet zorgen dat de douchekraan weer dicht kan. De 24-uurs/7 dagen per week-servicedienst van woningbedrijf Ymere bleek namelijk niet 24 uur per dag/7 dagen per week bereikbaar. Ze kunnen wel een mooi factuurtje tegemoet zien..



Aan de geluiden uit het slaapvertrek te horen liggen m'n zoon en dochter heerlijk te slapen na een bijzonder leuke, gezellige en vermakelijke dag.

1 opmerking:

  1. Wij hebben ook een jacuzzi in de tuin. Echt super heerlijk en als ik ergens anders logeer of op vakantie ben , dan mis ik de jacuzzi echt! Ook heerlijk als je een geurtje toevoegt, want dan heb je echt het idee of bij een saunacomplex ben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!