Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, mei 25, 2005

Mening

Mening



Googlewhack:


"life is just a gidiyap a gogo"






De politie is er sterk op tegen dat foto's van criminelen op internet worden getoond. Dat schend hun privacy namelijk. In de woorden van het openbaar ministerie geuit in Netkwesties op 9 december 2004:
"Het Openbaar Ministerie liet zelf weten niets te zien in het publiceren van foto's en andere gegevens van veelplegers. "Dat kan niet alleen vergissingen in de hand werken, maar herbergt ook het risico van eigenrichting." Het OM is meer voor 'het gereguleerd vrijgeven' van gegevens aan instanties."



Dat in korte tijd men resoluut van mening kan veranderen bewijst de politie Rijnmond. Via hun site worden foto's van verdachten getoond waarbij het de bedoeling is dat kijkers hen identificeren. Hier is blijkbaar geen sprake van schending van beeldrecht. Ik vroeg minister van justitie Mr. Jan Piet Hein Donner hoe dat zit.





Voorlopig zit ik goed in het besef dat Ferdinand in de binnentuin karate-trucjes showt aan zijn moeder en dat Eva eerder op de dag met haar moeder en zusje naar Lollifanten is geweest, de nieuwste Winnie de Poeh-film.
Heb vandaag elke reis die ik van zins was te ondernemen met de benenwagen ondernomen. Gewoon omdat het zulk lekker weer was en ik bovendien probeer m'n conditie wat op te vijzelen. Ziet U: ook ik wordt een dagje ouder...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!