Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 10, 2005

Verjaardag

Verjaardag



Via de media bereiken mij antwoorden op enkele vragen die ik stelde aan de betreffende
ministeries en die ik publiveerde op http://vragen.blogspot.com.


Zo beweert minister Zalm dat er voorlopig geen nieuwe bezuinigingen komen. Ooit vroeg ik hem
namelijk waar het extra benodigde geld voor terrorismebestrijding vandaan moest komen
aangezien hij eerder had beweerd dat de schatkist leeg was: ofwel had hij over dat feit gelogen,
danwel komen er nieuwe bezuinigingen, zo stelde ik. Welnu: het lijkt erop dat mijn vraag is
beantwoord...


Ook vroeg ik een keertje aan mevrouw Verdonk waar die geweldige software vandaan komt die
aankomende Nederlanders in hun land van herkomst telefonisch via de computer het
inburgeringsexamen moet afnemen: de invoering van het examen wordt uitgesteld.


Waar men niet van uitstel wil weten is bij de Amsterdamse Arrondisementsrechtbank. In eerste
instantie schrik je je't leplazarus wanneer je een envelop van deze instantie in je brievenbusje
vindt.Totdat je je realiseert dat je daar gesolliciteerd hebt: het betrof een ontvangstbevestiging van
mijn sollicitatiebrief. Dat brengt het aantal reacties op mijn (electronisch danwel schriftelijk
verzonden) brieven op vier. En dat op de 33 in de laatste drie weken. Geen erg slecht resultaat,
dacht ik zo.



Heb vanmiddag een paar uurtjes mogen oppassen op de kleine Isa. Het grootste deel van de tijd
lag zij lekker te slapen. Zodoende kon ik weer'ns een Pilates-workout doen. Buurvrouw Johanna
viel het op dat mijn trainingen succes opleveren: volgens har was ik afgevallen. Wij waren bij haar
vanwege haar verjaardagsfeestje. Ook haar vader en buurman Dudo waren er. We bleven langer
dan gepland waardoor Ferdinand ruim na bedtijd thuis was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!