Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, augustus 28, 2005

Minibar

Minibar

Googlewhack:
pompoenbollen maken

Terwijl de bevolking van New Orleans wordt geëvacueerd in verband met de komst van orkaan Katrina, driekwart van de Nederlanders ervan overtuigd is dat de opsteker die het kabinet biedt niets meer is dan een pr-stunt en Feijenoord Ajax met 2-1 verslaat in de Arena verheugen m'n zoon en ik ons op een dagje Linneaushof, morgen.

Het was gisteren zo druk bij de Minibar dat wij regelmatig mensen moesten teleurstellen. Gelukkig maar dat de meeste mensen het niet langer dan een minuut of tien uithielden in de kleinste discotheek op het terrein van Mysteryland en dus bleef de doorstroom wel aardig op peil. Mooi weer gehad ook en nauwelijks last van mensen die te veel van het een én ander hadden gebruikt. Een geslaagde dag dus, al ben ik nog wel eventjes bezig met het schoonmaken van m'n schoenen. Vooral vanwege de modderpoelen rond de toiletten. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Na het uitslapen vanmorgen even wat lopen klungelen in huis voordat ik ging lunchen bij m'n moeder. Lekker hoor, zo'n croissantje! Ook al had Ferdinand bij oma al veel gewerkt (balkon schoongemaakt, zolder opgeruimd) waren er ook bij papa thuis nog wat klussen te doen maar nadat hij een plantje had geplant en het opblaasbad had schoongemaakt mocht hij van mij lekker spelen. Het weer was veel te mooi om er niet van te genieten en de klussen binnenshuis dan? Ach, die liggen er volgende week ook nog wel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!