Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, november 13, 2005

Fans

Fans

"Ik zou graag nog een keer willen" was m'n zoon's reaktie na een dagje te zijn ondergebracht bij buurvrouw Hetty en haar man Vincent. Was blij dat te horen. Door omstandigheden gedwongen had ik eigenlijk geen andere keus dan hem aan hun zorgen toe te vertrouwen. Alle betrokken partijen waren er blij mee. Heerlijk, toch? Na gisteren een dagje bij oma vandaag ook een relaxt dagje voor hem bij de buurvrouw. M'n zoon ligt dik tevreden heerlijk te maffen...

En dat moet ik ook maar 'ns doen; hieronder leest U over het waarom.

Gisteren na het werk bleef collega Georges overnachten en na een gezellige avond en een bijzonder goede nachtrust togen wij vanmorgen na een uitgebreid ontbijtje gezamenlijk naar de werkplek. Daar wachtte een verrassing: omdat twee collega's door ziekte geveld bleken en er een waardevolle tussenrol is wegbezuinigd werd deze weblogger ingedeeld op maar liefst twee rollen tegelijk. Ga daar maar eens aan staan: op twee verschillende plekken in een gebouw vrijwel gelijkertijd twee verschillende rollen spelen! Ik heb dan ook heel wat heen en weer gerend en me flink opgewonden over de logistieke fouten die er ontstaan zijn. Gelukkig heb ik ooit geleerd om ook negatieve energie ten goede te benutten. Zodoende kregen de bezoekers vandaag een beul te zien waar absoluut niet mee te spotten viel...:-)

Zoals een bezoeker mij later bij de uitgang vertelde:"I thought the others were quite intimidating but you really scared the wits out of me." Kijk, dat is nou een compliment waar je wat mee kan. Toch?

Het biertje na afloop van de werkdag had ik echt wel nodig. Die werd in gezelschap van collega Debby genuttigd in een kroeg waar op dat moment collega Rene zat te drummen in een bluesband. Leuk! Net zo leuk als sommige recensies betreffende The Amsterdam Dungeon.

Graag vermeld ik nog even dat Sinterklaas inmiddels in het land is gearriveerd en dat de Goedheiligman volgende week zondag (20 november) wordt verwacht in Amsterdam. Bovendien is het schaatsseizoen weer begonnen. Wat geweldig nieuws is voor met name fans van Emese Hunyady, Barbara de Loor en Anni Friesinger...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!