Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, november 25, 2005

Oproep

Oproep

Tsja, als zoals voorheen in Engeland de kroeg om 11 uur gesloten zou zijn was ik vast wat eerder thuis geweest..Na het eerste evalutatiegesprek nog even een biertje gaan drinken met een aardig aantal collega's. Daarna nog een afzakkertje met twee collega's en voor je het weet heb je zomaar de laatste tram gemist...

Twee koppen koffie later (eerst een met een collega die zijn trein had gemist ("Alweer!?" voegde m'n zoon vanmorgen toe) en later met buurvrouw Wynona) voelde ik me weer een beetje mens worden. Vanavond mogen wij doorwerken tot na middernacht. Ik zal dus waarschijnlijk niet zo goed bij stem zijn wanneer ik morgen "lang zal ze leven!" zing voor m'n zoon...En het goede nieuws over zijn zusjes mag ik U natuurlijk niet onthouden: Zowel Eva alsook Dayna is in zoverre hersteld van een ingemene longontsteking (zomaar twee lieve hummels wakker houden door te veel te laten hoesten, het is gemeen!) dat zij weer naar school, respectievelijk het kinderdagverblijf zijn gegaan. Goed nieuws, niet dan?

Even een oproep:

Stop de uitverkoop van AT5: teken de referendumaanvraag

Wethouder Belliot wil AT5 verkopen aan Chellomedia, het mediabedrijf dat volledig in handen is van UPC, de kabeleigenaar. Daardoor stopt AT5 een publieke omroep op een publieke zender te zijn. De SP vindt dit een heel slechte ontwikkeling. Berlusconi in Italië zou er zijn vingers bij aflikken. Doe daarom mee aan de referendumaanvraag. De geldige handtekeningen moeten uiterlijk maandagmorgen vroeg bij de initiatiefnemers binnen zijn. Een formulier is te vinden op de volgende website: www.net.info.nl/referendumat5. Dus snel downloaden en de buren, collega's, vrienden, familie (natuurlijk in Amsterdam wonend) laten tekenen en snel terugsturen naar de adressen die op het formulier staan.

Met vriendelijke groet,

Remine Alberts
Fractievoorzitter SP-Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!