Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, december 05, 2005

Noodzakelijk

Noodzakelijk

Googlewhack:
kees carnaval vuurwerkwinkel

Langzamerhand wordt het vrij irritant. De laatste paar weken heb ik thuis vrijwel dagelijks een uur of wat geen internetverbinding. De redenen die staan weergegeven op de site van mijn provider XS4ALL komen op mij steeds meer over als smoesjes: "Omdat de KPN in Alkmaar ergens mee bezig is kunnen ook abonnees in Amsterdam tijdelijk last hebben met hun verbinding; het probleem is inmiddels opgelost maar kan af en toe blijven opduiken. Bovendien wordt rond deze tijd de snelheid van de verbinding verhoogd wat ook af en toe wat tijdelijk ongemak kan veroorzaken." Heel fijn allemaal maar toevallig betaal ik voor een 24-uurs-verbinding voor alle dagen van de week. Nog even en ik voel mij geneigd wat geld terug te gaan vragen.

"Vanwege een verbetering aan het openbaar vervoer-systeem komt U de komende paar weken een paar keer te laat op het werk omdat er geen bussen rijden. Lullig dat U de betreffende dag al hebt gestempeld en moet lopen. Maar geen zorgen: over een tijdje kunt U mogelijk met een betere bus naar het werk. Of misschien ook niet." Zou U dat accepteren?

Bovendien is m'n printer naar z'n grootje. De Epson Stylus Color 880 wordt blijkbaar niet ouder dan een jaartje of vier. Belachelijk dat apparatuur met opzet zo wordt gemaakt dat het niet langer dan een paar jaar meegaat. Nu moet ik noodgedwongen een nieuwe kopen. Maar niet zonder dat ik heb geroepen:"Weg met de consumptie-maatschappij!!!!"

Van mij mogen fabrikanten van bewust snel falende apparatuur meeliften met de voorheen geheime CIA-vluchten die volgens Condoleezza Rice noodzakelijk zijn om het terrorisme te bestrijden. En natuurlijk heeft zij gelijk want zij vertegenwoordigt de Amerikaanse overheid en die weet als enige wat goed is voor de rest van de wereld.

Gelukkig weet ik zelf wel wat goed is voor mij en dat is ondermeer dingen lekker van mij afschrijven en me er verder niet druk over maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!