Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, januari 08, 2006

End

End

Voor dit weekend stonden ondermeer op het program: Een verjaardagsfeestje, visite ontvangen, bezoek aan een partijgenote, een nieuwjaarsreceptie, bezoeken van een tante (en daar m'n zoon een dagje "parkeren" voordat hij onder oma's tijdelijke hoede kwam), een partijbijeenkomst en repetities voor een show (klik hier voor info over kaartjes voor de show). Door omstandigheden heeft niet al het geplande doorgang kunnen hebben maar ik ben een end gekomen.

Nu ben ik moe. En pa...;-)

Dankzij de snelle en accurate service van Tele2Mobiel ben ik inmiddels ook mobiel weer bereikbaar nadat op de op een na laatste dag van het vorig jaar mijn mobiel zonder mijn toestemming vna eigenaar wisselde. Had evenwel wat moeite met het online zetten van dit postje omdat er tijdelijk geen ADSL-verbinding mogelijk was vanaf mijn computer. Contact opnemen met de online-helpdesk wordt dan lastig en uiteraard is de klantenservice telefonisch 's avonds niet bereikbaar. Handig. NOT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!