Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 26, 2006

Nacht

Nacht

Het grote moddergooien is begonnen:
Volgens Frits Huffnagel heeft Mark Rutte zich aan de regels gehouden. Naar blijkt zijn campagneteam niet...Ach, we weten allemaal nog wel waarom Frits Huffnagel indertijd de Amsterdamse VVD-fractie noodgedwongen moest verlaten. Toch?

M'n moeder heeft vanmorgen de Amstelhof verlaten. Ik bracht Ferdinand bij haar zodat die haar verhuizing terug naar huis kon meebeleven. Helaas moest ik zelf werken dus was ik niet aanwezig bij het moment van bevrijding. Het werd een drukke werkdag die werd beëindigd met het zoveelste bezoekje aan The Tara deze week. Gezellig zitten kletsen met collega's Jeroen, Lars en Remco en met Ilse, de vriendin vna laatstgenoemde. Eigenlijk wilde ik bij thuiskomst nog een brief schrijven, een rapportje en een stapel strijkgoed verwerken maar plotselinge vermoeidheid noopte mij tot het erbij laten om dit stukje te schrijven voordat ik de dag verwissel voor de nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!