Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, mei 20, 2006

Spijt

Spijt

Vandaag (technisch gesproken gisteren) was een dag die niet geheel vrij was van strubbelingen maar laten we maar kijken naar de positieve punten. Zo mocht m'n moeder in plaats van alleen aanstaande zondag vandaag al naar huis en hoeft zij pas maandag weer terug naar het verpleeghuis. Daardoor kon m'n zoon zich wijden aan misschien wel z'n favoriete hobby: het weekendje logeren bij oma!

Z'n vader had dientengevolgde de handen vrij om na afloop van het werk een drankje te accepteren van collega Cora en die te nuttigen in het gezelschap van verder collega's Nicole, Willem, Heleen en Ilona. Ik kon niet al te lang blijven want ik werd verwacht bij de Angel Studio voor de TV-opnames van Dit was het Nieuws. Samen met Rocky Horror-castlid Debby en een vriendin van haar bij name Marleen genoot ik van de grappen en grollen (de een wat minder geslaagd dan de ander...) van Harm Edens, Raoul Heertje, Jan-Jaap van der Wal en hun gasten: de gebroeders Ferdi en Rob Bolland.

Thuisgekomen wilde ik nog even twee brieven schrijven en een betoog maar na het schrijven van de brieven was m'n energievoorraad op en omwille van het waarschijnlijk dit weekend moeten aanspreken van m'n reserves besloot ik het schrijven van het betoog tot nader orde uit te stellen. Als het maandag maar af is. Nu maar slapen om morgen nog enigszins fit aan het werk te kunnen.

Al het wereldnieuws (orkanen, aftredingen, opvolgingen, oorlogen, een eendje met een dartpijl door de snavel) ten spijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!