Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juli 04, 2006

Krullen

Krullen

Het uitgekleedde kabinet drukt nog snel even haar slechte plannetjes door en een op 22 november nieuw gekozen kabinet mag dan de rotzooi opruimen en roeien met de riemen die het niet heeft; een militair weigert z'n werk te doen en wordt ontslagen. Tsja, stel je toch voor dat de tegenpartij terugschiet...duh! Spaceshuttle Discovery gaat de lucht in. Maar in welke betekenis?

Van mij geen uitgebreid scherpzinnig of "leuk" stukje op de dag dat ik op het werk begon met een dubbele dienst en dat na slechts enkele uren slaap. Een dag waarop het einde m'n zoon mij kwam ophalen van het werk. Een dag waarop ik besloot niet naar de deelraadsvergadering te gaan. Een dag waarop ik een telefoontje kreeg. De warmste dag van het jaar tot nu toe. Een touretape die de renners door Zuid-Limburg vervoert en Erik Dekker uitvalt. Een dag waarop ik slegs met moeite de mondhoeken omhoog kan doen krullen.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Rob van Vuuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!