Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 08, 2006

Bed

Bed

De daartoe ingestelde commissie heeft besloten dat er geen banden bestonden tussen Saddam Hussein en Al Qaida. Het overgrote deel van de wereldbevolking wist dat al maar helaas waren nog niet de juiste mensen overtuigd...

Ik ben ervan overtuigd dat vandaag een productieve dag was voor mij: na een gezellige werkdag waarbij helaas duidelijk werd dat meerdere collegae The Amsterdam Dungeon gaan verlaten een fractie-overleg gehad van de SP-westerpark waarbij stapsgewijs goede besluiten werden genomen. Zelfs wanneer je besluit dat je over een bepaald standpunt geen besluit kunt nemen is dat een besluit te noemen...

Telefonisch bleek dat m'n dochter Eva een fijne eerste schoolweek van het seizoen achter de rug heeft ("Ik heb gedanst en daar heeel hard voor geoefend") en m'n zoon in veilige handen is bij oma ("lekker rustig"). Verder een alleraardigst telefoontje gevoerd dat kan uitmonden in een volgende stap in mijn carrière als acteur.

Nu nog even een potje strijken en dan lekker naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!