Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 15, 2006

Rond

Rond

Vandaag mocht ik werken op het feest ter ere van het jubileum van Stichting Doen. Deze Stichting, die ondermeer de gelden van de Postcodeloterij verdeelt, steunt verschillende projecten op het gebied van met name welzijn, kunst en cultuur. Zo steunen zij Toverbaltheater, een groep van en voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking die op verschillende manieren samen met mensen zonder medisch erkende beperking met theater bezig zijn: van rekwisieten in elkaar timmeren via kostuums ontwerpen tot daadwerkelijk optreden. Ook Foam krijgt middelen uit hetzelfde potje en zo kwam ik Amber weer tegen, de "huisfotografe" van het Fotografie museum Amsterdam.

Ook de mensen van Coolpolitics kunnen rekenen op de steun van Doen en wellicht kwam het hierdoor dat ik niet alleen Ali lazrak maar ook een lokale partijgenoot tegen het lijf liep.

Wie er ook in levende lijve rondliep was "Marie Cortez" van de vooral onder vrouwen geliefde Chocomobiel. Met haar werkte ik eerder samen op een feest van FOAM en zo is het cirkeltje weer rond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!