Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 03, 2006

Fractieoverleg

Fractieoverleg

M'n internet-provider doet niet waar ik voor betaal en vandaar dit briefje.

Voor de dertigers onder de lezers: had U vroeger ooit last van een overslaande platenspeler? Weigerde het casettebandje afgespeeld te worden in auto of walkman? Betaalde U bijna 2 procent van Uw maandsalaris voor een langspeelplaat? Over albums gesproken: Heb het album "Eden" van Everything but the Girl herontdekt. Lekkere "Smooth Jazz" (het moet natuurlijk een etiketje hebben want over een muzieksoort zonder etiketje kun je geen recensies schrijven). Deze muziek brengt mij weer enigszins tot bedaren na de storm die in mij woedde.

Ook aardige collegae helpen mij de dag door te komen. Zo kreeg ik van collega Heleen computerspelletjes voor m'n zoon en van collega Georges en zijn vriendin Masha een prachtige Russiche marinierspet voor Fer met een sleutelhanger en een blikje echte kaviaar voor m'n moeder. Lief he? Natuurlijk trakteerde ik hen nog even op een drankje na afloop van het werk.

Ook lief is dat Ferdinand vanmorgen de vuilziszakken heeft vervangen en de volle aan de kant van de weg heeft gezet. Vandaag begon met een vergadering van het oudercollectief. Daarna fijn gespeeld met diverse leuke collega's om op het einde van de werkdag nog even iets te drinken met collega Nicole. Ferdinand had intussen een verjaarskaartje geprepareerd voor zijn zusje dus zodra ik thuis was konden wij die op de bus doen om daarna naar de supermarkt te gaan. Daar haalden wij iets lekkers voor hem en oppas Wieteke voor vanavond. Onderweg nog even lopen bijkletsen met buurvrouw Angela die toevalligerwijs ook in de supermarkt was. Gezellig.

Het wordt ook vast gezellig strakjes op het fractie-overleg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!