Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, oktober 23, 2006

Goed

Goed

Strakjes nog even douchen om de schmink-resten uit m'n haar te wassen en de restanten vloeibaar latex van m'n gezicht, hals en oren te verwijderen...U raadt het wellicht: ik mocht vanavond aantreden voor een fotoshoot. Het was ten behoeve van de nieuwe folder van The Amsterdam Dungeon. Aanwezig was ondermeer Suus, Fer's nieuwe extra oppas. Eerder op de dag was ik met haar en Ferdinand nog even op de kermis geweest waar m'n zoon met een darten een mini-kruisboog won. Goed he? Het totaal van vaste oppassers komt met deze nieuwe collega op twee, naast Wieteke. Oma en af en toe een buurman of buurvrouw even niet meegerekend.

De broer van Suus was gisteravond nog hier om te helpen mijn internet-verbinding te herstellen. Zodoende miste U gisteren een stukje van mijn hand op deze plek. Mede dankzij Ricardo kan ik nu weer lekker internetten thuis.

Het was fijn dat ik op het einde vna de drukke werkdag gisteren fijn bij m'n moeder hutspot kon eten. Fijn hoor, om zo'n rustpunt in je leven te hebben. Niet iedereen kent dat geluk. Na het eten nam ik m'n zoon mee vanaf oma. Ook al was hij daar maar twee daagjes, ik miste hem wel. Maar ja, wanneer er geen school is en papa moet toch werken moet je toch wat.

De vrijheid om te doen en laten wat je wilt is maar relatief. Wel te meten is persvrijheid en daarmee schijnt het goed gesteld te zijn in Nederland. En dat is een groot goed.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Paul Biegel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!