Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, november 04, 2006

Geluk

Geluk

Kunt U zich de laatste keer herinneren dat er een vliegtuig tot ontploffing is gebracht met een als flesje Chanel No.5 vermomde chemische bom? Ik ook niet. Na invoering van de "vloeistoffen"-maatregel op de vliegvelden, waaronder Schiphol (Alleen flesjes en potjes met minder dan 100 mililiter inhoud mogen mee aan boord en moeten bovendien verpakt zijn in een doorzichtige zak) zal dat nog steeds niet gebeuren.
"Zie je wel! De maatregel werkt!" zul je de bangmakers horen uitroepen...

U kent die mop van Bert en Ernie, de banaan in het oor en de olifant?

Kent U die ook van de revolutionaire ontdekkingen? Zo is er nu een fabrikant van gewilde koffiezetapparaten die het mogeljk heeft gemaakt voor de consument om een bakje koffie te krijgen in de maten "smal, medium en large". Nu kan ik U in vertrouwen mededelen dat dat met mijn oude vertrouwde koffiezetapparaat ook heel goed lukt: Met de schenkkan vul je gewoon de mok halfvol, driekwart of vol...

De dag van vandaag was ook weer vol. Niet alleen voor de campagneteams van diverse Nederlandse politieke partijen maar ook voor ondergetekende. Hectisch, relaxt en gezellig was het afwisselend maar ik kan m'n bedje induiken met een nauwelijks onderdrukt gevoel van geluk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!