Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, december 10, 2006

Gisteren

Gisteren

Sinds enige tijd heb ik er een vaste bezoeker bij. Iemand die gebruikt maakt van een Finse webserver. Nu ben ik niet echt nieuwsgierig aangelegen maar vraag ik mij toch af: wie is U?

Om Uw eigen nieuwsgierigheid te bevredigen (danwel te voeden!) bent U morgenavond vanaf half acht van harte welkom op de "Avond voor Belangstellenden" van vrijmetselaarsloge "La Charité": Vondelstraat 39-41 te Amsterdam Daar kunt U Uw vragen kwijt aan direkt betrokkenen: Vrijmetselaars. Woensdag kunt U op TV kijken naar een documentaire over dit broederschap dat officieel zo'n 250 jaar voorkomt in Nederland. Vanaf 23.10uur op Nederland 2 bij de IKON.

Ook m'n zoon en ik hebben gewerkt aan ons innerlijk vandaag. Wij vonden rust door lekker bezig te gaan in huis. Veel opgeruimd, diverse potjes darts gespeeld, een paar video's gekeken, deelraadstukken gelezen, teennagels geknipt, keukenkastjes en boekenkast ingeruimd en de zolderruimte opgeknapt. Een heerlijk rustig dagje na de wonderschone dag van gisteren.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Augusto Pinochet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!