Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, december 27, 2006

Vrije avond

Vrije avond

Wanneer het geneesmiddel inmiddels meer slachtoffers heeft gemaakt dan de ziekte is het dan niet wijs om te stoppen met de kuur? Uiteraard doel ik hier op het feit dat er inmiddels meer Amerikaanse soldaten zijn omgekomen bij de "War on Error" dan er slachtoffers waren bij de aanslagen van 11 september 2001. Om over het aantal burgerslachtoffers van "de oplossing" nog maar te zwijgen. Kan de weg naar de vrede worden geplaveid met lijken?

Op m'n werk liggen ook lijken. Onder de werklvloer liggen de échte resten en op de werkvloer zelf kunstmatige dummies. Volgens een enkeling lopen er ook lijken rond in hun overgangsvorm naar gene zijne. Ach, hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg ik maar. Collega Georges was zo aardig om mij gisteravond een lift te geven naar m'n moeder waar nog een kleinigheidje onder de boom lag voor hem.

Ik kreeg gisteren ook een cadeautje: een vrije avond!

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Gerald Ford

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!