Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 08, 2007

Prinsdom Sealand

Prinsdom Sealand

"Nog even een potje darten, Fer?"-"Nee, ik ga liever naar bed want ik moet morgen weer naar school". 't Is een bijzonder joch, Griet. En dat is-ie. Degeen die dit jaar de Dutchbloggies wint moet ook wel speciaal zijn want een Dutchbloggie win je niet zomaar!

Je kunt wel zomaar beseffen dat je gewoon heel erg moe bent. Toch goed geslapen en op het werk was het ook al niet erg druk. Misschien de gedachte dat we morgen en overmorgen staan op de vakantiebeurs in Utrecht? De wekker gaat vanwege dat evenement reedsch voor zeven uur. Enigszins tot mijn ongenoegen.

Vanmorgen maakten zij weer met veel misbaar hun ongenoegen kenbaar. Mensen die graag klagen over het weer in Nederland hadden weer niets te klagen: de regen maakte het vrijwel onmogelijk op straat te blijven staan voor een praatje. Op een gegeven moment was ik het geklaag een beetje zat en toen iemand mij meedeelde: "Nu weet ik weer waarom ik Nederland haat" kon ik het niet laten te zeggen:"Waarom ga je dan niet wonen in een of ander warm land? Misschien omdat dit land goed is voor mensen die te lui zijn om te werken?" De persoon in kwestie had daarop geen antwoord...Misschien moet er wat geld worden ingezameld en moeten al die klagers worden afgevoerd naar het Prinsdom Sealand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!