Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, februari 03, 2007

Herdenkingsdienst

Herdenkingsdienst

Heb eergisteren een pinguin geadopteerd! Op het weblog van Leez ontdekte ik de link en nu heb ik Wonder, de pinguin die verwonderd het leven in kijkt en die voor alles open staat. U vindt Wonder onderaan deze pagina en kunt zelfs met'm spelen met cursor en muisklikken. Weest U wel voorzichtig? De ijsschots waar Wonder op staat is behoorlijk glibberig...;-

In m'n leeslijstje staat niet alleen het log van Leez maar de andere vermeldden zijn ook zeker de moeite waard. Neemt U eens een kijkje bij de nieuwen in de linklijst: die van Filiz, Fille des Fleurs en die van Elaine, Beneden Onder.

Voor mijn doen kroop ik er gisteravond vrij vroeg onder nadat ik 's ochtends in verbazing had toegekeken hoe de deurreparatieman ervoor zorgde dat de buurman niet meer gestoord hoeft te worden door de herrie die ontstaat wanneer mijn voordeur wordt gesloten.

De werkdag was ronduit gezellig te noemen en zag ondermeer een paar auditanten een ronde maken. De een zat netjes aantekeningen te maken en de ander gierde het uit van de pret terwijl weer een ander bij elke verrassing zichtbaar schrok. Dat vind ik nou zo leuk aan mensen: iedereen is anders!

Bij wijze van "even wat anders" had ik gisteravond "Atomheart Mother" van Pink Floyd in de CD-speler. Nog een stukje muziek voor de herdenkingsdienst naar aanleiding vna mijn overlijden te zijner tijd. En zoveel andere stukken muziek vond ik ook al zo geschikt.

Sorry, geliefden, maar dat wordt een heeeel lange herdenkingsdienst...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!