Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 14, 2007

The Amsterdam Dungeon

The Amsterdam Dungeon

Terwijl de Ferman met oppas Wieteke naar de kermis was zat zijn vader in fractie-overleg. Notabene was ik eerder thuis dan m'n zoon en de oppas. Schande! Jongelui van tegenwoordig... Met de oppas nog even wat liedjes op de PC uitgezocht voor op haar MP3-speler. Zij wenschte vooral jaren'80 homodisco-liedjes op haar afspeler. U weet wel: the Communards, Devine, Visage, New Order, Space en dat soort artiesten. Hilarisch! Echt van die muziek waar Gordon en Joling blij van worden..

M'n zoon is ook vaak blij tegenwoordig. En met reden. Maandag was Ferdinand met oppas Suus naar karate en vandaag had hij dartles. En ik? Ik modder maar zo'n beetje wat aan, deze laatste paar dagen voor het einde van mijn contract bij The Amsterdam Dungeon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!