Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, april 22, 2007

Nemen

Elodie, Sjoerd, Ted en Janouschka zijn de verschillende nieuwe buren met wie ik vandaag kennismaakte. Verder hernieuwde ik de kennismaking met buurvrouw Maartje en maakte kletspraatjes met buurvrouwen Hetty en Pieternella. Dat krijg je ervan als je een gezellig dagje met je kinderen hebt en openstaat voor nieuwe indrukken.

Dat begon eigenlijk gisteravond al op het verjaarsfeest van vriend Erwin waar ook diverse vrienden "van toen" aanwezig waren. Toch ook een verse opname in de kennisenkring mogen beleven. Dit alles nadat ik een lekker dagje had beleefd met alleen m'n zoon. Ondermeer gingen wij samen even bij m'n oude werk langs om wat oud-collegae te plagen. Ook kochten wij een fles lampolie voor de nieuwe tuinlamp. Ferdinand en z'n zusjes konden die vandaag in aktie zien. Terwijl zij lekker buitenspeelden nadat wij terugkwamen van een buurtfestival op het nabijgelegen Bellamyplein (compleet met clown!) nam ik de jacuzzi onder handen. Aangezien het geval in de tuin staat en maandenlang niet is gebruikt stond-ie er wat verlopen bij. Nu is-ie weer klaar voor gebruik.

De trofee voor de landskampioen in de hoogste voetbalcompetitie is ook klaar voor gebruik. Maar door wie: AZ, Ajax of toch PSV? We weten het volgende week. Dan is het overigens ook Koninginnedag. Tijd om de regels voor de viering van Koninginnedag in Amsterdam nog maar'ns even door te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!