Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, mei 09, 2007

Hoort

Een krantenjongen was verdwaald en in ruil voor het hem de goede richting opsturen ontving ik een gratis exemplaar van landelijk dagblad De Telegraaf. Het was een al wat oudere man die een ietwat verwarde indruk maakte. Vroeger hadden krantenjongens pukkels en hadden misschien net bedacht dat je een piemel voor meer dan plassen kunt gebruiken. Tegenwoordig is het voor mensen met een minimuminkomen een noodzakelijke bron van inkomsten. Ergens is er iets mis gegaan met de economie...:-(

Met m'n persoonlijke economie gaat het wellicht de goede kant op. Vanmorgen had ik een gesprek met de woordvoerder van een stichting die wel een plekje voor mij ziet binnen de organisatie. Spannend!

Spannend wordt ook het debat over de Rochdale One, een studentenwoonboot waar asbest is aangetroffen. Volgende week wordt het over de kwestie geschreven rapport aangeboden aan de Stadsdeelraad Westerpark.
Het raadsdebat van gisteravond ging vooral over het Jaarverslag 2006 en het accountantsrapport daarover. Gelukkig voor het Dagelijks Bestuur bleek dat niet echt vernietigend al zijn er wel wat punten van aandacht...

Kinderen zijn voor mij ook altijd wel een punt van aandacht. Daarom verheug ik mij er ook in dat vandaag het eerste zogeheten "Kindlint" van Amsterdam wordt geopend in stadsdeel Westerpark. Helaas kan ik er niet bij zijn. Simpelweg omdat m'n eigen kind voor gaat. Ik vind dat dat zo hoort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!