Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juni 11, 2007

CD

De dag als gewoonlijk begonnen met het naar school begeleiden van m'n zoon en koffie drinken met buurvrouw Wynona. Nu wij samen gitaarspelen is dat een goede stimulans. Vanmorgen kwamen wij erachter dat wij bij sommige songteksten (Bijvoorbeeld "Mull of Kintyre van Wings) zelf al de accoorden kunnen bijschrijven! En dat reedsch na een paar weekjes oefenen! Wacht maar tot ik de gitaarleraar het goede nieuws vertel...;-)

Slecht nieuws voor de mensen die hun bijdrage aan energiekosten voor een aantal jaren hebben laten vastleggen: binnenkort dalen de prijzen waardoor eerder genoemde groep per maand meer betaalt dan de mensen die niet in de truc van de energieleveranciers zijn getrapt om meer klanten aan zich te binden. Een consument heeft tegenwoordig niet meer zo'n sterke band met zijn of haar leverancier dus ze moeten toch wat.

M'n zoon, moeder en ik hebben wel een sterke band. Dat bleek ook weer gisteren toen m'n zoon en ik (maar vooral m'n zoon) zijn oma hielpen nog wat meer dozen te pakken voor de steeds meer naderbij komende verhuizing. Eerst had ik Superfer 's ochtends opgehaald om met hem een bezoekje te brengen aan zijn jarige moeder waarna ik hem weer bij oma afleverde zodat ik vrij was om mee te doen aan een fotoshoot. Daarbij zag ik weer wat oude vrienden en maakte ik nieuwe. Tijdens de shoot waren er ondermeer druiven, een vrijwel naakte jongedame, brood en toga's. Bij m'n moeder wat oude LP's en singles van zolder gehaald en samen met haar platenspeler naar huis getransporteerd. Wij mogen haar platenspeler lenen totdat wij het geld hebben er zelf eentje aan te schaffen. Dan kan ik Ferdinand laten kennismaken met de voorloper van het zilveren schijfje, bekend als CD.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!