Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 11, 2007

Uitslapen

Francisco Chaviano González is na dertien jaar gevangenschap op vrije voeten. Waarom deze Cubaanse diissident vervroegd is vrijgelaten is mij niet bekend. Misschien weet-ie't zelf ook niet. Zou de Britse psycholoog dr. Aric Sigman weten wat voor oproer hij heeft veroorzaakt door te verkondigen dat TV-kijken slecht is voor kinderen en glashard verboden zou moeten worden voor kinderen tot drie jaar? Natuurlijk weet een beetje ouder dat kinderen met mate TV zouden moeten kijken maar uit échte onderzoeken blijkt dat ouders geen schuldgevoel hoeven te krijgen wanneer zij graag zondagmorgen uitslapen en de elektronische oppas zijn werk laten doen. De 'onderzoeken" van dr. Aric Sigman kunnen met een korreltje zout worden genomen aangezien hij die, naar eigen zeggen, heeft gepubliceerd in het bekende blad "Biologist". Als dat blad al zou bestaan dan kent het slegs één abonnee, tevens redacteur, tevens inzender van verse stukken: dr. Aric Sigman.

Wie wel degelijk serieus genomen kan worden is Maria, de buurvrouw van m'n moeder bij wie ik vanavond gezellig een wijntje heb zitten drinken nadat ik bij m'n moeder gegeten had. M'n zoon besloot bij oma te blijven slapen en aangezien ik morgen niet vroeg op hoef om m'n dochters op te halen kan ik lekker uitslapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!