Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 19, 2008

Hex 7

Volgens sommigen is Google een Alwetende Vraagbaak:
belasting zeg jij betaald maar woon samen met broer hoe kan belasting bewijzen dat ik heb gedaan

Anderen luchten graag hun hart bij deze grote internet-zoekmachine:
ik overweeg een vaderschapstest

Weer anderen zien Google als database:
telefoonnummer studentenwoonboot amsterdam

Dan zijn er nog mensen die via Google hun mening wereldkundig willen maken:
amerikaanse soldaten stoppen met roken door antidepressiva

Terwijl anderen over behoorlijk aparte fantasie beschikken:
lijnmannetje eerste sex ervaring


David Paterson is de nieuwe gouverneur van New York nadat Eliot Spitzer het veld moest ruimen na een prostitutie-schandaal. Evenals Spitzer heeft ook Paterson zijn vrouw bedrogen met een ander maar gaf hij dat al eerder toe in plaats van er over te liegen. Bovendien is hij als persoon uiterst politiek correct aangezien hij een blinde neger is..of eh...een visueel gehandicapte Afro-Amerikaan. Hoe dan ook is de heer Paterson een bevoorrecht heerschap.

Soms vind ik mijzelf ook wel bevoorrecht. Zo werd ik gisteravond onverwacht gebeld door een dierbare vriendin, kwam buurvrouw Hetty even op de thee en keek ik met m'n zoon een aflevering van Xena, warrior princess. Vandaag mocht ik een collega laten kennismaken met de muziek van Uriah Heep en vraag ik mij af wat wij kunnen doen voor het volk van Tibet als zelfs de Dalai Lama met de handen in het haar zit. Figuurlijk gesproken dan.

Een aardig wiskundig figuur is de parallellogram. Daar zit ook een spelletje bij: Hex. Of, zoals in dit geval: Hex 7.



Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Sir Arthur C. Clarke en dat van Hugo Claus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!