Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, maart 25, 2008

Treinrails

"I'm dreaming of a white Easter" was de tekst van het liedje dat door m'n hoofd dwaalde toen ik eergisteren naar m'n moeder's huis liep voor de lunch in gezelschap van m'n zoon, m'n broer en diens echtgenote. Met in m'n hoofd nog de beelden van zaterdag toen ik m'n kinderen zag eieren schilderen, een filmpje kijken van "Paulus de Boskabouter" en zag genieten van het nog altijd favoriete "Volg je broer", een zelfbedachte variant op "Simon Says".

Intussen gaat er weer van alles mis in de wereld. Zo stuurt men "per abuis" raketonderdelen naar Taiwan en weet men nog steeds niet hoe om te gaan met de cominatie winterweer en treinrails.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Neil Aspinall

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!