Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 29, 2008

Als je deze foto ziet zou je denken dat Superfer met een Zeer Geheime Missie bezig is:












Het is de foto die hoort bij het verhaaltje van afgelopen zaterdag over zijn geslaagde poging een bal uit het water te vissen en heeft niets met geheimen te maken.

Zijn zus had wel een geheim. Dochter Eva liet haar vader via een briefje weten op wie zij "is". Ze hield maar niet op met glunderen terwijl zij de naam in kwestie samen met de hare opschreef, en er een paar hartjes bij tekende.












Als vader weet ik dat wanneer je kinderen een geheimpje hebben en je dat geheim per se wilt weten, je dat gewoon moet vragen. Het kind behoudt zich het recht voor een antwoord te weigeren. Zelfs Google biedt dan geen soelaas meer!

Het valt mij vaker op dat mensen via Google het antwoord op al hun vragen verwachten te vinden en meestal bekijk ik het overzicht alleen maar in verwondering zonder wat te doen met de informatie maar af en toe (zoals gisteren en vandaag) wil ik toch zo'n speurtocht niet onvermeld laten:

Netherlands, 84.81.141.223 [ 1/1 ]
AS8737 KPN Internet Solutions
Client:
WinXP [1280x1024x32]
MSIE 7.0[JavaScript: 1.3, Cookie: Yes, Java: Yes]
Referer:
http://www.google.com/searc...blooten tieten kleurplaten&lr=

Google — blooten tieten kleurplaten
Path:
10:22:08 — http://terrebel.blogspot.com/2005_07_01_archive.html

Toch wel intrigerend. Hebben we hier te maken met een stel nieuwsgierige kinderen?

Drie van de kinderen annex kleinkinderen van Josef Fritzl hebben nog nooit het daglicht aanschouwd. Ook hadden zij nog nooit hun oma Rosemarie gezien die samen met papa/opa boven de kelder leefde waar zij met hun moeder Elisabeth zaten opgesloten. Intussen werden drie andere kinderen wel blootgesteld aan buren, school en buitenlucht.

Onvoorstelbaar dat iemand daar al die jaren mee wegkomt; dat de buren niets hebben gemerkt en dat zijn vrouw nooit argwaan heeft gehad. Wat een ongelooflijk verknipte geest moet die man bezitten! Ik kan daar met m'n hoofd niet bij.

Vaak kan ik ook niet bij de bovenste plank in de supermarkt dus is het maar goed dat m'n zoon nu al groter is dan ik.

De kinderen van een vrouw in Beit Hanoun in de Gazastrook zullen nooit groter worden. Zij zijn namelijk gedood door Israelische soldaten die de intentie hadden twee miltanten om te brengen. Daarbij ging iets mis waardoor een huis werd opgeblazen met daarin zes burgers. "Tsja, heel vervelend dat er burgers zijn omgekomen maar dat is eigenlijk ook wel een beetje de eigen schuld van de Palestijnse Authoriteit; die laat zomaar burgers wonen in de dorpen langs de grens." Aldus premier Olmert.

Nu zijn er vast wel landen waar de bevolking Dictatordag viert maar wij vieren morgen lekker Koninginnedag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!