Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, april 27, 2008

Gezellig

Soms ontgaat mij het wereldnieuws...

De terrasgebruikers zaten ingehouden te juichen toen het m'n zoon na ruim een half uur gelukt was om met hulp van zijn zusjes een bal uit de sloot te vissen. Hij moest daarbij verscheidene lastige en ingewikkelde capriolen uithalen maar uiteindelijk won de volharding! Fotograaf Fokke -die een dagje met ons meeliep om wat "shots" te nemen van het leven van een huisman- was er getuige van.

Zelf maakte ik ook wat foto's maar dan met zo'n camera waarmee je ook kunt bellen. Op deze foto ziet U Dayna geconcentreerd bezig met het maken van schaduwdieren op tafel:



















Zus Eva had liever een warme chocomel met slagroom(...)



















terwijl grote broer Ferdinand genoot van een cola'tje én van de zusjes.



















Het weer hielp mee om er een memorabel weekend van te maken. Op zaterdag haalden wij wat perkplantjes voor in de achtertuin. In de Praxis sprak ik kort met Judith, een vriendin van een vriendin die mij eraan deed herinneren dat ik de dag ervoor op straat oud-collega Edward voor het eerst sinds tijden weer'ns zag en sprak. Terwijl de kinderen goede plekjes in de achtertuin vonden voor de nieuwe aanwinsten kwamen diverse buren met diverse honden zich bezighouden met het verhogen van de gezellige sfeer in de binnentuin.

Vandaag de lunch genuttigd bij oma en gevoetbald op het pleintje. Gewoon. Gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!