Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 16, 2008

Ajax-selectie

M'n vingers doen nog wat zeer van het jammen met buurvrouw Winonah en het lessen bij gitaarleraar Rob. Volgend seizoen wil hij de moeilijkheidsgraad wat opvoeren want volgens hem staat mijn gitaarspel er goed voor.

Nederland staat er goed voor volgens Wouter Bos: Lees hier het artikel op Nu.nl.

Metronieuws vertelt ons echter dat het helemaal niet zo goed gaat met ons land. Althans, volgens de papieren versie van het dagblad: "Groei economie remt af". Op Metronieuws.nl komt men met dezelfde cijfers maar vertelt erbij dat het goed gaat met de economie, het infatiepeil en de werkloosheid.

Op die manier heeft Metro natuurlijk altijd gelijk. Bovendien geeft het aan dat het zelden om de cijfers draait maar altijd om de interpretatie ervan.

Zo wordt volgens zeggen ongeveer 12 procent van de verkeersongelukken veroorzaakt door dronken autorijders en kun je beweren dat mensen niet meer met een slok op achter het stuur mogen zitten. Je kunt echter ook zeggen: 88 procent van de veroorzakers van ongelukken zijn nuchter...als iedereen meer zou drinken zouden er minder ongelukken zijn...;-)

Vandaag kwam het niet tot drinken. Vanwege verschillende verplichtingen van diverse collega's was er voor mij vandaag geen afscheidsborrel. In overleg is besloten die te verplaatsen naar volgende week. M'n werk heb ik vandaag overgedragen aan de nieuwe officemanager, een bijzonder aardige jongedame. Omdat het de laatste werkdag was voelde ik mij de hele dag een beetje raar. Maar dat mag. Vind ik.

Ik vind ook dat m'n zoon gisteren een leuke dag had. Ga maar na: een sportdag en kennismaking met de voltallige Ajax-selectie!


Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Youssef Idilbi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!