Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 29, 2008

Esther en Esther

Wereldschokkend nieuws! Het schijnt dat de Amerikaanse president George Junior heeft gelogen in de aanloop naar de oorlog met Irak. Jawel. Het Amerikaanse volk moest geloven dat Saddam Hoessein (inderdaad een rasechte schurk) beschikte over massavernietigingswapens. De president van het machtigse land van de wereld stond hoogstpersoonlijk aan het hoofd van de groep die door middel van propaganda de wereld moest laten denken dat het goed was om in te grijpen met militair machtsvertoon. Met 9/11 had de aanval niets te maken. Met olie-concessies des te meer...Gelukkig zijn verreweg de meeste Amerikanen te slim om daarin te trappen en is George Junior de minst populaire president sinds lange tijd.

Nu is er nog veel meer wereldschokkends te vertellen maar dat kunt U zelf ook allemaal nalezen via de diverse media. Wat U daar niet uithaalt is dat ik gisteravond ging gitaarspelen bij en met buurvrouw Winonah en dat ik vandaag gezellig thuis bij m'n moeder huishoudelijke dingetjes doe in afwachting van mijn intrek in de beschikbaar gestelde wisselwoning. Gisteren zijn m'n zoon en ik een kijkje gaan nemen. In elk geval hebben wij daar electriciteit en stromend water. Ook zijn er buurvrouwen die zich meteen aan ons voorstelden:
Esther en Esther.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!