Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 09, 2008

Lekker dan!

Vanwege de hitte besloten gitaarleraar Rob en ik het gisteravond bij ballads te houden. Het werd "Fuck her gently" van Tenacious D. Een niet minder dan briljant nummer, zowel qua tekst alsook wat betreft de muziek, over het bedrijven van de liefde.

Van liefde tussen Geert Wilders en de Nederlandse moslimgemeenschap is geen sprake. De twee "groepen" blijven elkaar ontwijken in debatten. Je vraagt je bijna af waarom.

Waarom onze overheid verpakkingsbelasting heeft ingevoerd hoeft geen betoog. Onder het mom van "zo doen wij iets voor het milieu" wordt de consument verder op kosten gejaagd en de staatskas gespekt. Men zakte finaal door de mand door de bewering er niet van uit te gaan dat de consumenten-uitgaven de komende jaren zullen dalen. Ik vroeg het aan de regering. Het was nu juist de bedoeling van de invoering van de verpakkingsbelasting dat die zou aanzetten tot consuminderen. Nu blijkt dus dat dat een leugentje was van 's lands regeerders. Lekker dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!