Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, oktober 04, 2008

Schat

De opdringerige telefoontjes worden steeds maar opdringeriger; inmiddels word je ook op zaterdagmorgen lastiggevallen door bedrijven die vinden dat je per sé hun produkt moet afnemen. Er lijkt weinig tegen te doen dan terug te slaan met hun eigen methodes: opzoeken wie er achter de bedrijven zitten en die mensen persoonlijk thuis telefonisch lastigvallen en beloven ermee te stoppen als zij hun agressieve methode van verkopen staken. Voorwaar, een schone taak voor ondergetekende en al die bereid zijn hetzelfde te doen.

Vandaag deden mijn zoon en ik wat wij vaker doen op zaterdag: boodschappen. Daarnaast gingen wij even bij m'n moeder langs en haalden daar wat spulletjes op die daar sinds de brand in mei waren opgeslagen. Nu hebben wij weer een waterspaarder op de keukenkraan en wordt de afwas doen weer iets makkelijker. Vandaag ook voor het eerst sinds maanden weer gestreken en bleek ik dat nog niet helemaal verleerd.

Voor een kleine 150 euro bestelden wij een eenvoudige 2-persoons slaapbank voor in de woonkamer en hoeft er derhalve tijdens logeerpartijtjes weer minder geïmproviseerd te worden.

Elk lichtpuntje is er één. Zo was onze eerste zelfgemaakte chiptwister een groot succes en genoten wij onlangs van de eerste oliebol van het seizoen. Voorst vierde vandaag m'n oudste dochter, Eva, haar achtste verjaardag. Kleine meisjes worden groot. We houden van je, schat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!