Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, oktober 18, 2008

Verspild

Paris Hilton voelde zich niet echt beledigd toen John McCain zijn rivaal Barack Obama vergeleek met "oppervlakkige artiesten" als Britney Spears en zijzelf. Zij hanteerde de New Yorkse mentaliteit:"I don't get mad; I get even". Vervolgens nam zij diverse filmpjes op waarin zij zichzelf opwierp als presidentskandidaat die zich van advies liet dienen door TV-president Jed Bartlett (acteur Martin Sheen). Met succes, vind ik, dit filmpje aanschouwend.

Op het internet wemelt het inmiddels van de foto's en filmpjes die te maken hebben met zekere verkiezingen die plaatsvinden op 4 november in Amerika. Wat te denken van deze foto:
















Vandaag brachten wij een aantal verbrandde foto-albums naar m'n moeder. Zij helpt graag door te pogen zoveel mogelijk van onze door de brand in mei aangetastte foto's te redden. Sommigen zullen voor altijd verloren zijn maar verrassend veel blijken te redden. Hier en daar een verbrand hoekje maar dat is te verhelpen door het betreffende hoekje weg te knippen. Sommigen zijn verkleurd maar wellicht kunnen die met een fotobewerkingsprogramma worden bijgewerkt. Moeten ze echter wel eerst zijn ingescand. Een tijdrovend klusje maar vreemd genoeg is er altijd voldoende tijd. Zolang je die maar niet verspilt. Als parafrasatie op George Best wanneer ik de vraag krijg:"Wat heb jij tot dusver gedaan met de tijd die je had?" zou ik willen antwoorden:"Het grootste deel van mijn tijd heb ik besteed aan zuipen, rokkenjagen, spelen (op het toneel, met m'n kinderen) , lui op de bank hangen, lezen, urenlang ouwehoeren met vrienden en buren...en de rest van mijn tijd heb ik verspild."


Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Marlies van der Kouwe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!