Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, februari 05, 2009

Ontvangen

Het debat over het Nederlands aandeel in de kwestie Irak waar iedereen naar had uitgekeken werd gistermorgen wreed verstoord door een alarm. De Tweede Kamer werd ontruimd maar wat bleek? Het was gewoon een brandoefening! Welke idioot heeft deze timing bedacht? Tijd voor kamervragen over deze kwestie...

Ik hoef niet in debat omdat ik weet dat ik moet opruimen in huis. Gisteren dus maar lekker aan de gang geweest en zelfs de onderkant van het antislipmatje in de badkamer schoongemaakt met op de achtergrond muziek van Uriah Heep.

Ferdinand vermaakt zich achter de computer die tevens televisie is.


















Lastig dus als de ene TV wil kijken en de ander computeren. Of beide willen achter de computer of voor de TV(("achter" de computer en "voor" de TV?)  om beiden iets ander te zien. Tijd dus voor een eigen laptop voor de man'lijke vrucht mijner lendenen. Heeft iemand tips voor een leuke tweedehands draagbare inklapcomputer?

We zien tezijnertijd wel of de Experia Box van de KPN dat allemaal wel aan kan maar voorlopig heb ik toch maar mooi een excuus-bloemetje van ze gehad!






















Het Ministerie van Justitie heeft geen excuses meer want de laatste keer heb ik mijn vraag aan hen aangetekend verstuurd (Kan het Ministerie niet voor de derde keer zeggen dat zij mijn vraag niet hebben ontvangen!) en via Tracktrace.nl heb ik al gezien dat men op het Ministerie de enveloppe heeft ontvangen.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Hans Beck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!