Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, maart 22, 2009

Hotdogs

Had een geweldig weekend met m'n zoon en z'n oudste zus. Hieronder een foto-verslag:

Broer en zus staan op het punt het kermisterrein op te gaan:


















Chiptwisters eten is goed!


















Op de kermis kwamen wij een vlinder oud-collega van me tegen:


















Die lach zegt veel:























Eva met de door haar gewonnen buit:


















Bij het ballen werpen:


















Twee kinderen en een reuzerad:























Een paar (fan)clubgenoten van http://www.rockyorror.nl


















In het water bij het eetcafé waar de clubvergadering was
waren ook zwanen. De kinderen moesten die even op de foto zetten:


















Vanmorgen werd ik wakker van het geluid van twee lachende kinderen. Je kunt het slechter treffen. Het ontbijt bestond uit poffertjes met een beschuitje met kaas. Bij de rommelmarkt in het lokale buurthuis scoorden wij voor onszelf een handige 2-in-1 passer, een armbandje, een ouderwets beschuitblik en voor oma een uniek tafelkleed met Boerenbont-motief. Bij oma thuis hielp m'n zoon haar met een computerprobleempje en speelden m'n dochter en ik een potje schaak. De gannef had mij niet verteld dat zij al een paar weken op schaakles zat en al drie tot vier zetten vooruit kan denken. Ik moest dus oppassen!

M'n moeder trakteerde ons op een heerlijke lunch: Hotdogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!