Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 29, 2009

Amsterdam

Terwijl de VVD via hun Grote Leider (vertaal dat'ns naar het Duits?) Mark Rutte zieltjes probeert terug te pakken van de PVV door opeens Ultieme Vrijheid van Meningsuiting tot het Grootste Goed te verklaren had ik twee relaxte dagen.

Zo had ik gisteren gitaarles, had ik een gezellige werkbespreking en spendeerde ik een uurtje aan het steunen van de lokale horeca. Vandaag was ik naar de apotheek, de bank, heb ik wat gezwabberd, gestreken en de goudvissenbak schoongemaakt. Je zou bijna vergeten dat er tussendoor ook nog wat werk is verricht: een paar telefoontjes, wat e-mails en een tweetal bezwaarschriften zijn gepleegd en verzonden.

In een paar dagen tijd dwaalde ik twee maal door het buurtje waar ik als tiener woonde. Veel van de winkels indertijd zijn inmiddels kinderdagverblijven terwijl er nog maar een paar jaar geleden zoveel van over de kop gingen. Typisch.

M'n zoon logeert bij oma wat mij even de ruimte geeft om mijn teksten voor een leuke avond even door te nemen. Wie nog geen plannen heeft voor morgen, in de buurt is en zin heeft in een feestje is van harte welkom op onze lokatie in Amsterdam.

De link van vandaag is een ouwetje en verwijst naar de dicussie met een jongeman waar ik inmiddels zo ongeveer fan van ben en die zich steeds verder ontspint. Die discussie dus en niet de jongeman in kwestie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!