Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, mei 12, 2009

Meiden

Vandaag was ik met Fer's mentor naar de oudergesprekken op zijn school. Er zijn wel wat aandachtspunten maar in het algemeen genomen is men erg te spreken over de man'lijke vrucht mijner lendenen. En ach, minder dan 30 procent komt het eerste jaar op het Gymnasium fluitend door.

Ongeveer 30 procent van de Nederlande artsen heeft bezwaar gemaakt tegen de invoering van het EPD. Reken er dus maar op dat bijna alle artsen tegen het Elektronisch Patiëntendossier zijn; de praktijk wijst namelijk uit dat voor iedereen die ergens bewzwaar tegen maakt enkele anderen dat bezwaar delen maar er de tijd niet voor (over) hebben daadwerkelijk bezwaar aan te tekenen. 

Zelf zou ik graag voor een rustige oude dag tekenen maar dat houdt in dat er nog even een jaartje of 20 gewerkt dient te worden. Nu heb ik wel de mazzel dat ik een paar leuke zelfuitgezochte baantjes heb die ik zelfs niet eens altijd als werk zie. Veel bekenden van mij hebben dat geluk niet. 

De laatste paar dagen kom ik weer veel bekenden en dan met name buren tegen op straat. Onderweg van en naar de homeopate, Pilates-vriendin Eva of bijvoorbeeld de supermarkt. Zelfs uitgebreid aan de praat gepraat met een buurvrouw van m'n meiden. 

We hebben er weer één! Na Paul Potts en Susan Boyle was het dit keer de 24-jarige hotelkelner uit Wales Greg Pritchard die publiek en jury verbaasde met zijn zangkunsten. Helaas bleek het wederom niet mogelijk de betreffende video hier te plaatsen dus U moet het maar doen met het klikken op zijn naam.

Voor Susan Boyle geldt het omgekeerde: U hoort haar wel maar ziet alleen stilstaande beelden:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!