Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 18, 2009

Strijken

Burgemeester en wethouders van Amsterdam wil het aantal coffeeshops op de Wallen halveren en daarnaast het aantal protitutie-ramen sterk reduceren. Zogenaamd "omdat de buurtbewoners dat willen". Vraag je het echter aan buurtbewoners (en aan toeristen) dan blijkt dat hen door B&W niets is gevraagd. Dat stelletje ambtenaren heeft dus gewoon gelogen danwel zich gebasseerd op de klachten van overlast van welgeteld één heel yuppen-stel. 

Wellicht was het datzelfde yuppen-stel dat jaren terug boven een café aan het luidruchtige en café-volle Rembrandplein ging wonen om vervolgens te klagen over het lawaai van café-bezoekers. Weet je wat? Ga lekker in Zwanenburg wonen en klagen over het lawaai van overvliegende vliegtuigen (Te Uwer informatie: Zwanneburg ligt direkt onder een aanvliegroute van Schiphol op slegs een paar kilomer afstand).

Nu we toch bezig zijn: Laten we Hoog-Catharijne in Utrecht sluiten want iedereen weet dat hier veel overlast is van junkies en zakkenrollers. En meteen ook maar Amsterdam Centraal station sluiten want ook hier zijn veel junks, zakkenrollers en oplichters actief.

Ik pleit dan ook meteen voor het ontruimen van het Binnenhof want het is algemeen bekend dat dit de thuisbasis is van veel oplichters, zakkenvullers en leugenaars. Toch?

Vandaag wat gewerkt voor de stichting waar ik penningmeester van ben, Pilates-oefeningen gedaan bij een vriendin en m'n moeder begeleid naar en van de dokter. Verder zijn de laatste paar kilo's met verwerkte administratie klaargemaakt voor de papierbak en ben ik bij met strijken.

De vraag van de dag luidt: Waarom kent het UWV/CWI/DWI een budget voor reclame wanneer je als klant niet naar een concurrent kan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!