Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juni 11, 2009

Belangrijker

Gistermorgen was ik bij vriend Pieter, kwam ik buurvrouwen Hetty en Kim op straat tegen (niet tegelijkertijd) en was ik bij m'n moeder. Die kwam ik vandaag weer tegen op weg naar Pilates-vriendin Eva. En zo vermaak ik mij wel. Er zijn natuurlijk nog veel meer vormen van vermaak zoals iedereen die wel eens op een vrijgezellenfeestje is geweest U kan vertellen. Of niet natuurlijk...;-)

"Bierfiets moet worden verboden WANT er zijn al 2 ongelukken mee gebeurd." En auto's dan? En brommers? En keukentrapjes? Nog ff zeg...Onzin! Een paar dames bleken niet met ding onder een afdakje te kunnen, raakten klem en gewond. Een motorrijdster brak een vinger toen zij plotseling moest uitwijken voor de partyfiets. U weet wel, dat gevaarte dat ontzettend langzaam door de straten van Amsterdam beweegt tot hilariteit van toekijkende toeristen en de dames en/of heren op hun vrijgezellenfuif die mogen trappen en drinken terwijl een (nuchtere!) bestuurder van het verhuurbedrijf het vervoermiddel bestuurt.

Wethouder Gehrels ziet in de twee hele ongelukken de perfecte reden om de Bierfiets te verbieden.

Verbieden, daar zijn overheden goed in maar toch is het de Franse overheid lekker niet gelukt internetten te verbieden voor mensen die illegaal liedjes van het internet dowloaden. De rechter achtte de vrije toegang tot informatie belangrijker.

De link van vandaag beantwoord deels de vraag: Wat wil Geert Wilders nu eigenlijk? (Via Renesmurf)

Vandaag ook weer'ns een filmpje. Deze gaat over een politie-agent die het nodig vindt een 72-jarige vrouw te taseren. Iets wat Ruben Jan Degenaar ongetwijfeld een goede aktie vindt. Tsja, dan moet ze maar luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!