Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 11, 2009

Troost

"Het Weerzien" van Nicci Gerrard is boek nummer 23 van dit jaar en kon mij niet boeien, hoe aangrijpend ook het verhaal "an sich" en hoe goed geschreven sommige stukjes.

Heel af en toe lees ik één van m'n eigen oude stukjes terug. Soms denk ik dan "O ja!" en soms denk ik "Dat zou ik nu heel anders opschrijven." Heeft U dat ook wel eens?

Een tijdje gebruikte ik een andere reaktie-venster leverancier maar stapte over op Haloscan omdat die service betrouwbaarder bleek. Helaas zijn met die overstap ook al de oude commentaren verdwenen. Vandaar mijn verzoek aan U, lezer dezes: Wilt U zo goed zijn in mijn archief (rechterkolom, stukje omlaag scrollen) een willekeurig stukje aan te klikken, dat te lezen en daar Uw commentaar op te leveren? In ruil zal ik hetzelfde bij U doen...alvast bedankt!

(Daarnaast worden m'n gastenboek en forum ook niet meer gebruikt. Ik weet't, ze zijn ook wel heel erg Web 1.0 maar toch...Nu is ook nog m'n officiële website erg "Jaren'90" maar er wordt aan gewerkt! Wie nog wil zien hoe een website er meer dan 5 jaar geleden uitzag heeft nu nog de kans...)

Ik kon ook m'n huisarts bedanken voor het goede nieuws vanmorgen; Het lijkt er op dat niet m'n hele heup vervangen hoeft te worden maar slegs de "kop" van het gewricht. Kijk, dat scheelt! Meteen maar een afspraak gemaakt met de orthopeed die de zaak verder zal overnemen. Het eerstvolgende gaatje in zijn agenda bleek op 13 november. Wel dit jaar nog. Da's iets.

M'n moeder was zo lief om mij morele steun te verlenen bij het ontvangen van de uitslag en zo zaten wij samen een half uurtje later te genieten van een broodje met een bakkie troost.

De link van vandaag is naar een brief die ik stuurde aan Lodewijk Asscher met daarin de vraag: Hoe wordt al het binnenkomende parkeergeld eigenlijk verdeeld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!