Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, maart 11, 2010

Foto's

























Update: Toegevoegd aan deze serie, speciaal voor de liefhebbers zoals MrFrancky...de jongedame van de après-ski!

10 opmerkingen:

  1. heye! leuk sfeertje! en natuurlijk papa's trots!
    grinnnn
    veeeeeeeel napret met de foto's T!
    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genieten toch, dat is aan zijn gezicht af te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tweede foto vind ik mooi..

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en niets te zien van de apres ski ?
    Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mis toch wat begeleidende teksten, maar dat is gezever. Hele mooie sfeerbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en een gelukkig gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt mooie foto's gemaakt Heer Terrebelius. Je zoon in camouflage kleding : )
    Jullie hebben het wel goed gehad volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou vooruit, een extra'tje dan en speciaal voor MrFranky: De jongedame van de après-ski.

    http://www.flickr.com/photos/terrebel/4410845593/in/set-72157623433872111

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem14:25

    Fantastic winter photos, i'm following!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke foto's! Knappe zoon heb je zeg. Ik krijg helemaal zin in vakantie. Fijn weekend. En heeee ik kan hier weer reageren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!