Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juli 12, 2010

Foto's

Deze foto's van het afgelopen weekend laat ik even voor zich spreken...(En U weet : erop klikken betekent vergroten)

















12 opmerkingen:

  1. Deze zondag blijft nog lang in onze gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op die ene foto lijk je een beetje op Barry Hay :D
    Leuke collectie foto's in ieder geval : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er uit als een gezellige dag.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem01:13

    Haha, wat Redstar zegt, vond ik ook! lol!

    Mooi pics hoor, vooral de meisjes met de ijsjes is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mis de foto's van die blonde politicus die zo vaak in je logjes voorkomt een beetje (-; Maar je hebt gelijk, deze zijn een stuk liever!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er super uit, zo samen een prachtig gezin heb jij daar bij jou rondlopen :D

    De foto's vertellen het allemaal!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Red & Downer: Toevallig is hij één mijner helden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk dat gekeuvel.....

    geniet lekker na!

    grtzz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kiekjes.
    om later bij terug te dromen naar deze dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke kids...leuke vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ziet gewoon dat jullie gelukkig zijn en dat is altijd mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!