Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, augustus 04, 2010

Barbarella

Vanmorgen ontving ik het groene licht om mijn eigen bedrijfje dan officieel op te starten. Nog "even" wat werk verrichten aan de website en visite-kaartjes en zo en even langs bij de Kamer van Koophandel en naar de bank voor het openen van een aparte rekening. Wil trouwens ook nog werken aan de website voor de stichting waar ik samen met de een buurvrouw een paar uurtjes per week in steek.

Voor mijzelf heb ik gelukkig geen pand nodig maar de Stichting heeft dat wel. Als entertainer werk je toch vooral uitsluitend op lokatie maar als sociaal raadsman heb ik toch een soort van kantoortje nodig. Dat kan dan zijn in het pand van waaruit wij tweedehands spulletjes inslaan en verkopen. Dat doen wij vooral voor hulpbehoevenden in de buurt. Het toeval wil dat de woningbouw-vereniging "iets" wil doen voor de buurt. En dus is men reuze-behulpzaam.

Behalve met m'n zaakje ben ik ook bezig met verkouden zijn en kijkschijfjes kijken met m'n zoon en visite van de vrouwelijke kunne. Zo keek ik laatst met een vriendin een paar afleveringen van Flash Forward en met een buurvrouw naar de cult-klassieker Barbarella!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je eigen bedrijf!

    Verkouden, ja, dat ben ik ook, echt niet te filmen. Ik heb een rokershoest terwijl ik niet eens rook.... enne die Barbarella, dat moet ik even googlen, zegt me niks.

    Fijne avond, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor. Een eigen bedrijf. Spannend. Dus eigenlijk geen tijd om verkouden te zijn.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dat wisselende weer wordt je vanzelf verkouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf je eigen bedrijf, ik hoop dat het lekker zal gaan lopen. Ik heb het mijne na 3 jaar opgedoekt, omdat ik een vast contract kreeg op school, maar ik heb er nooit spijt van gehad. Lekker wat vrijheid is niet gek! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je bedrijfje. Ik wilde eerst zaakje schrijven, maar dat heb je al veel langer natuurlijk.
    Laat even weten wat je plannen zijn! Dan spreken we wat af

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes met je bedrijf.
    Barbarella, die wil ik nog eens terugzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet lachen, ik wist niet dat dit ooit een film of een serie was, Barbarella, hahhahahaha ik dacht dat het gewoon verzonnen was naar aanleiding van een barbie...

    Van harte me je bedrijf dat is nog eens super nieuws!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. druk druk druk maar weer!!

    Beterschap met die kou natuurlijk.

    Succes en gefeliciteerd met je eigen bedrijfje. Benieuwd naar je website straks.

    grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem16:23

    super, het word vast een groot succes. Zet hem op.

    ctje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem18:59

    Wow, dat zijn leuke berichten, een eigen bedrijf, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!